Curriculum

Su-Ping Liu tiene un Máster en Economics en la Katholieke Universiteit Leuven y un Máster en Business Administration and Quantitative Methods en la Universidad Carlos III de Madrid, y es profesora en la Universidad Carlos III de Madrid donde imparte Financial Accounting I y Financial Management.

Además Su-Ping Liu ha participado en actividades de investigación (Structural Change in Energy Use and Its Implications on the Effectiveness of Energy Policy-The Case of Taiwan en 26th IAEE Annual International Conference in Czech Republic) y de consultoría (Energy Demand and Baseline Forecasting on Greenhouse Gases Emissions en Executive Yuan of Taiwan, Research Projects).